شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

پروژه انتقال و توسعه کارگاه مرکزی در ایستگاه آخر / عکس

مهندس-مومنی

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان مشعل پویا، پروژه توسعه و انتقال کارگاه مرکزی تعمیرات از پالایشگاه اصفهان به پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان که از نیمه شهریور ماه کلید خورده بود اکنون با تلاش شبانه روزی کارکنان این کارگاه روزهای پایانی خود را سپری می کند.
مهندس مومنی معاون تعمیرات شرکت مشعل پویا در این رابطه گفت: طرح انتقال کارگاه مرکزی تعمیرات به شرکت مشعل پویا از آبان ماه سال گذشته مطرح شد، پس از آن برنامه ریزی برای آماده سازی زیر ساخت های لازم از جمله پروژه احداث پردیس نصف جهان آغاز و از شهریور ماه امسال با انتقال این کارگاه به محل جدید شاهد بهره برداری از سوله های C1 ، C2 و D1 ، D2 در پردیس نصف جهان هستیم.
مومنی گفت: در حال حاضر فرایند انتقال تجهیزات کارگاه های ولو، پمپ و فلزکاری به طور کامل و کارگاه های ابزار دقیق و تراشکاری بالای 80 درصد انجام شده است و با تلاش شبانه روزی همکاران در چند روز آینده کل پروژه انتقال کارگاه به اتمام خواهد رسید.
وی افزود: این مجموعه با وجود کارگاه های تخصصی خود آماده انجام همه خدمات تعمیراتی است و با اتکا به علم و تخصص موجود در شرکت مشعل پویا و دیگر شرکت های دانش بنیان آماده انجام پروژه های تخصصی تعمیرات صنعت نفت در سراسر کشور می باشد.