شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

انتقال در 72 ساعت + فیلم

D 1080.mp4_20231110_180228.546

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان مشعل پویا، مرحله پایانی عملیات توسعه کارگاه و انتقال تجهیزات تعمیراتی از پالایشگاه اصفهان به پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان با تلاش شبانه روزی پرسنل معاونت تعمیرات در مدت 72 ساعت انجام شد.

بنابر دستور مدیرعامل محترم هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری مرحله پایانی عملیات توسعه و انتقال کارگاه مرکزی تعمیرات از روز چهارشنبه 17 آبان ماه آغاز و در مدت سه روز تجهیزات کارگاه به سوله های C1 ، C2 و D1 ، D2 در پردیس نصف جهان منتقل شد.

از آبان ماه سال گذشته مدیریت کارگاه مرکزی تعمیرات پالایشگاه اصفهان به شرکت مشعل پویا که از توابع هلدینگ پتروپالایش اصفهان است واگذار شد تا با تقویت و توسعه آن مشعل پویا بتواند به یکی از مهمترین مراجع ارائه خدمات تعمیراتی صنعت نفت در کشور تبدیل شود.

فروردین امسال آماده سازی زیرساخت های لازم جهت انتقال کارگاه به زمین 40 هکتاری شرکت مشعل پویا که امروز با نام پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان شناخته می شود، آغاز شد.

امید است با تکیه بر تخصص کارکنان کارگاه تعمیرات و استفاده از دانش شرکت های دانش بنیان مستقر در پردیس نصف جهان شاهد تحقق چشم انداز شرکت مشعل پویا در افق 1405 باشیم.

در ادامه گزارشی ویدیویی از این عملیات را مشاهده خواهید کرد