شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

گرامیداشت ۲۵ آبان، سالروز حماسه و ایثار اصفهان؛ درشرکت مشعل پویا

DSC02582

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت مشعل پویا، آیین گرامیداشت ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان، به همت مدیریت حراست شرکت و فرماندهی بسیج هلدینگ پتروپالایش اصفهان، برگزار شد.

این نشست با حضور دکتر قریشی مسئول قرارگاه پیشرفت و خدمت رسانی وزارت نفت، دکتر سلطانی مسئول اداره کادر سازی و کارآفرینی ستاد مشترک سپاه پاسداران، و آقای مهندس حسینی رییس دبیرخانه قرارگاه؛ برخی از معاونان هلدینگ‌پتروپالایش اصفهان برگزار شد؛ از فرزندان شاهد مجموعه قدردانی شد.

دکتر قریشی در جمع معاونان و مدیران شرکت گفت: بنابر گفته حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و شما سخت کوشان و تلاشگران عرصه علم و صنعت همواره در حال دفاع از حرم هستید و می توان شما را نیز مدافعان حرم خطاب کرد.

وی با اشاره به حماسه سازی های مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس و سالروز حماسه 25 آبان ، افزود: شما با ایجاد شرکت مشعل پویا و احداث مجموعه پردیس نصف جهان در شش ماه، بار دیگر توان متخصصان صنعت نفت را به نمایش گذاشتید و در پروژه های خود حماسه سازی کردید.

درپایان نشست هم از مهندس مجید نادری نژاد به عنوان مدیرعامل سخت کوش و جهادی؛ مهندس قربعلی، مدیر کارگاه ابزار دقیق؛ مجید ابدال مدیر حراست هلدینگ پتروپالایش ؛ محمد دهبیدیان معاون منابع انسانی و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ و مجید ماهرانی از کارکنان کارگاه برق شرکت مشعل پویا به عنوان فرزندان شهید مجموعه تجلیل شد.