شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

مهندسی معکوس و ساخت تجهیزات با تکیه بر توان داخلی ماموریت شرکت مشعل پویا است

در دیدار با رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور عنوان شد: مهندسی معکوس و ساخت تجهیزات با تکیه بر توان داخلی ماموریت شرکت مشعل پویا است
photo7789796359-1

در دیدار با رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور عنوان شد:
مهندسی معکوس و ساخت تجهیزات با تکیه بر توان داخلی ماموریت شرکت مشعل پویا است

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه معاونانش در بازدید از طرح های در حال اجرا و بهره برداری شده در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در نشست با مدیران این هلدینگ از عملکرد و برنامه های انجام شده در این شرکت بورسی قدردانی کرد.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در نشست با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار که در محل پتروپالایش اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه در پیچ تاریخی پالایشگاه و رسیدن به نقطه عطف این شرکت هستیم افزود: هدف گذاری ما رسیدن به ۵۰۰شرکت برتر دنیا و دست یابی به ضریب پیچیدگی ۱۶است .

مدیرعامل شرکت دانش بنیان مشعل پویا نیز فعالیت این شرکت را بهره گیری از توان متخصصان و نخبگان داخلی دانست و افزود: ماموریت ما ساخت تجهیزاتی است که بعضاً از خارج کشور وارد می شد، اما ما با تکیه بر توان داخلی همه این تجهیزات را با استفاده از شرکت های دانش بنیان در حال ساخت، بومی سازی و مهندسی معکوس هستیم .

مجید نادری نژاد، اجرای قرارداد ساخت نیروگاه هزار مگاواتی با ساتبا را از دیگر برنامه های شرکت عنوان کرد و افزود: در حال بومی سازی پنل های خورشیدی برای این نیروگاه به کمک شرکت های فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هستیم .

وی گفت: انجام کلیه خدمات تعمیرگاهی پالایشگاه اصفهان ، ساخت کمپرسورها، ساخت رآکتور و پیشرفت ۷۳درصدی این طرح با کمک متخصصان داخلی از دیگر برنامه های شرکت مشعل پویا است.

نادری نژاد، تکمیل ۲هزار تن تجهیزات خارجی از کشور کره را از دیگر ماموریت های این شرکت برشمرد و افزود: با تحقق همکاری صندوق توسعه ملی در طرح نیروگاه خورشیدی می توانیم در فاز اول ۲۰۰مگاوات برق را بر روی شبکه وارد کنیم و۱۴همت سود خالص نصیب پترو پالایش اصفهان شود.

مدیرعامل مشعل پویا گفت: ساخت سیستم های کنترل، باطری های برقی، کنترل و نوسازی ابزار دقیق، از دیگر برنامه های این شرکت است .

لازم به ذکر است شرکت دانش بنیان مشعل پویا یکی از زیرمجموعه های مهم هلدینگ پتروپالایش اصفهان است که از سال 1401 فعالیت خود را آغاز کرده است.