شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

اجرای موفق پروژه انتقال کارگاه مرکزی تعمیرات به شرکت مشعل پویا

شاخص

پروژه انتقال کارگاه مرکزی تعمیرات به شرکت مشعل پویا، با موفقیت در هلدینگ پتروپالایش اصفهان عملیاتی شد.

گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت مشعل پویا؛ مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید از شرکت مشعل پویا؛ با ابراز خرسندی از عملیات موفق جابجایی، این پروژه را یکی از پرریسک ترین پروژه های هلدینگ عنوان کرد و گفت: توسعه کارگاه مرکزی و جابجایی این تجهیزات به مشعل پویا، کار پر ریسک و طاقت فرسایی بود که به همت کارکنان هلدینگ اجرایی و عملیاتی شد.
دکتر محسن قدیری با بیان اینکه با توکل به خدا در این پروژه هیچ گونه حادثه ای هم نداشتیم، افزود: خیلی ها این پروژه را با توجه به حساسیت و پیچیدگی؛ غیر ممکن عنوان می کردند ولی ما نشان دادیم که در پالایشگاه اصفهان هیچ کاری نشدنی نیست و ما محکوم به موفقیت هستیم.

پروژه انتقال کارگاه مرکزی از ابتدای مهر آغاز شد و مرحله پایانی آن با نظر مدیرعامل هلدینگ در 72 ساعت منتهی به 19 آبان با موفقیت اجرایی شد.

دکتر قدیری همچنین از پروژه ساخت تجهیزات KHT در شرکت مشعل پویا هم بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت مشعل پویا در این بازدید گفت: به همت تلاشگران معاونت ساخت و تولید، عملیات انتقال راکتور 4201 پروژه KHT پالایشگاه اصفهان از روتیتور بر رودسدل ها، برای انجام آزمایش های پیش از نصب هم، باموفقیت اجرایی شد.
مهندس مجید نادری نژاد ادامه داد: تجهیزات پروژه دوسان هم، با همکاری شرکت راهبر ترابر انرژی در بندرعسلویه درحال خروج است و امیدواریم تا دوهفته آینده ، آن پروژه را هم با موفقیت به سرانجام برسانیم.