شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

اعطای نشان ملی حاتم به هلدینگ پتروپالایش اصفهان

Screenshot_۲۰۲۳۱۲۲۲_۱۸۵۹۲۹_Eitaa

شرکت مشعل پویا به نمایندگی از هلدینگ پتروپالایش اصفهان با چهار طرح دانش بنیان موفق به کسب رتبه برتر حاتم شد.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت دانش بنیان مشعل پویا؛ مهندس مجید نادری نژاد به نمایندگی از دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، در پنجمین جشنواره حمایت از تولید ملی (حاتم) شرکت کرد و با چهار طرح دانش بنیان موفق به کسب رتبه برتر و دریافت نشان ملی حاتم شد.
مدیرعامل شرکت مشعل پویا؛ گفت: معاونت تجهیزات حساس و انرژی های نو در این جشنواره با چهار موضوع اینورترهای نیروگاه خورشیدی، ساخت نرم افزار دیس پلیسر، طراحی اورفیس پلیت و ساخت اورفیس پلیت های نیروگاهی در این همایش شرکت کرد و موفق به کسب عنوان برتر شد.

مهندس مجید نادری نژاد گفت: تمام رویکردهایی که در جشنواره مطرح شد؛ مواردی بودند که در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در راس امور قرار گرفته است و شامل زنجیره تولید محصولات و زنجیره ارزش صرفه جویی در ضایعات، بازگرداندن ارزش به سازمان، تولید محصولات دانش بنیان، ارتقا روش های سرمایه گذاری، روش های نوین بکارگیری محصولات در صنعت نفت، رفع چالش های صنعت نفت و بالابردن ضریب پیچیدگی نلسون در صنایع پالایشی است.

عضو هیئت مدیره شرکت مشعل پویا افزود: خوشبختانه ما درون هلدینگی قرار گرفته ایم که تمامی مواردی که دغدغه های روز صنایع بزرگ هست را قدم به قدم در حال پیشبرد آن هستیم.

پنجمین همایش و جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) با همراهی وزارت صمت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نفت، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سایر متولیان نظام اقتصادی کشور 28 آذر ماه با موضوع محوری تولید و تاب آوری اقتصادی کشور، در محل مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

این رویداد ملی همچون ادوار گذشته تلاش دارد میعادگاهی برای هم افزایی و همگرایی نظام حکمرانی و فعالان اقتصادی کشور با هدف تبیین نقشه راهی منسجم برای عبور از بحران ها و ابر بحران های پیش روی اقتصاد مولد کشور باشد.

گزارش ویویویی: