شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

نشست مشترک شرکت های هلدینگ و پیمانکار در پروژه دوسان

DSC05638

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت دانش بنیان مشعل پویا، اولین جلسه PIM پروژه دوسان با حضور نمایندگان شرکت های دخیل در این پروژه در شرکت مشعل پویا برگزار شد.
مجید نادری نژاد، مدیرعامل شرکت مشعل پویا گفت: پروژه تکمیل ساخت تجهیزات واحد RHU پالایشگاه اصفهان که به پروژه دوسان مشهور است در واقع به قرارداد فی مابین پالایشگاه اصفهان و شرکت کره ای در سال 2008 مربوط است که به دلیل مشکلات قراردادی و عدم اتمام کار توسط طرف خارجی، متوقف و این تجهیزات به کشور عزیزمان منتقل شد و امروز شرکت مشعل پویا با اتکا به توان داخلی پروژه تکمیل ساخت این تجهیزات را شروع کرده است.
وی افزود: با توجه به گذشت 15 سال از زمان ساخت و رطوبت موجود در محل نگهداری این تجهیزات تا حدی دچار خوردگی و زنگ زدگی شده اند که همین امر باعث اهمیت بالای جلسه PIM و فرایند بازرسی دراین پروژه شده است.
نادری نژاد گفت: امروز شاهد برگزاری اولین جلسه PIM با حضور نمایندگان بازرسی شرکت های دخیل در پروژه بودیم که فرایند بازرسی ها و انجام تست ها را بررسی و در خصوص آن تصمیم گیری کردند.
گفتنی است در پروژه تکمیل ساخت تجهیزات RHU ، شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به عنوان کارفرما، شرکت مشعل پویا به عنوان پیمانکار حضور دارند.