شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مشعل پویا بمناسبت آغاز دهه فجر

14021111000830_Test_PhotoN

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَيَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّيْلِ إِذَا يَسْرِ ﴿۴﴾

ایام مبارک دهه فجر که تجلی وحدت و میثاق مجدد مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی رحمت‌اله‌علیه؛ برای دستیابی به استقلال و خودباوری بر اساس اصول اعتقادی و ارزشی است، را به همه هموطنانم تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شهدای عزیز و تمامی زنان و مردان فداکار این دیار که در راه تحکیم دستاوردهای انقلاب تلاش نمودند را، گرامی می دارم.

بدون‌شک یکی از جلوه های دستیابی به پیشرفت و ایجاد عزت ملی، موفقیت در حوزه دانش بنیان ها و صنعت نفت و انرژی بوده، که ضمن قطع وابستگی کشور، از خام فروشی تا حد ممکن جلوگیری کرده و رونق اقتصادی را از طریق توسعه زنجیره ارزش، ممکن نموده است.
در این راستا شرکت دانش‌بنیان مشعل‌پویا با مدیریت تحول‌گرا و حمایت های مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر قدیری؛ توانسته است با همت و غیرت همه کارکنان پرتلاش برای غلبه بر تحریم های ظالمانه علیه کشور عزیزمان، بسیاری از اهداف مورد نظر را با عزم و اراده ای راسخ و با تحقق شعار «ما می توانیم» فراهم سازد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، این مناسبت مبارک و ارزشمند را به همه کارکنان پرتلاش هلدینگ پتروپالایش اصفهان و بویژه همکارانم در شرکت مشعل پویا، تبریک و تهنیت
عرض نموده و سلامتی و موفقیت همه عزیزان از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

مجید نادری نژاد
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مشعل‌پویا