شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

مشعل پویا حائز رتبه برتر در نخستین کنگره ملی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه کارآفرینی

DSC08228

در این کنگره از دکتر محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان و مهندس مجید نادری‌نژاد تقدیر بعمل آمد و شرکت مشعل پویا به نمایندگی از هلدینگ، تندیس مقام برتر این کنگره را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت دانش بنیان مشعل پویا، نخستین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کار آفرینی با حضور مدیران و مسئولان از نهادها و دستگاه های مختلف، وزارتخانه‌ها، مجلس شورای اسلامی، شرکت های دانش بنیان، فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
مهندس نوید طاهری معاون دانش‌بنیان شرکت مشعل‌پویا در این کنگره با معرفی حوزه های دانش‌بنیان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان؛ احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان را راهبردی برای توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان در صنعت نفت و انرژی عنوان کرد.
وی افزود: صنایع بزرگ، با توجه به تحریم های ظالمانه، برای بر طرف کردن نیازهای خود به استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان روی آورده اند، و ما در شرکت مشعل‌پویا سعی کردیم با ایجاد بستری برای استقرار این شرکت ها بتوانیم، این اهداف را به سرانجام برسانیم.
مهندس طاهری خطاب به مسئولان حاضر در همایش گفت: در رابطه با شرکت های دانش بنیان بیشتر فکر کنید و نیازهای خود را از این طریق بر طرف نمایید و از حمایت آنان بیشتر تلاش کنید.