شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

پردیس نصف‌جهان، الگویی منحصربفرد برای کشور است

1000081348

دکتر زیدی فر: پردیس فناوری نفت وانرژی نصف جهان ، الگویی منحصر به فرد برای کل کشور است.معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت در سفر به اصفهان، از شرکت مشعل پویا و نمایشگاه دستاوردهای این شرکت و دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پردیس فناوری نفت و انرژی نصف‌جهان بازدید و از پیشرفت های حاصل شده ابراز خرسندی کرد.

دکتر وحیدرضا زیدی‌فر ؛ تکمیل و ارتقای پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان، احداث نیروگاه هزارمگاواتی مشعل پویا، احداث آزمایشگاه های مرجع مطابق با استانداردهای جهانی و ساخت تجهیزات حساس و پیچیده را برترین پروژه های این شرکت عنوان کرد و برای حمایت از آن‌ها قول مساعد داد.

وی گفت: از شرکت‌های مستقر و زیرساخت‌های دانش بنیان، به ویژه پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان ، همه جانبه حمایت می‌کنیم، حتی اگر در شرح وظایفمان در وزارتخانه نباشد.

معاون وزیر نفت: نشستی هم بامدیران ، معاونان و مسئولان شرکت دانش بنیان مشعل پویا داشت که در آن با تمجید از انرژی، انگیزه و شوق کارکنان برای خدمت رسانی به صنعت کشور، گفت: در مجموعه وزارت نفت تلاش می‌کنیم چالش‌های شما را رفع و درخواست‌هایتان را پیگیری کنیم.