شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

افتخارآفرینی مشعل پویا در بخش تجهیزات دانش بنیان

IMG_3284

هیئت مدیره و مدیرعامل و مدیران محترم هلدینگ پتروپالایش از دستاوردهای شرکت مشعل پویا در حوزه دانش بنیان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت دانش بنیان مشعل پویا، رییس و اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و معاونان و مدیران هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت دانش بنیان مشعل پویا و شرکت های مستقر در پردیس فناوری نفت و انرژی؛ این شرکت را موجاب افتخار هلدینگ و کشور عنوان کردند.
دکتر سیدی رییس هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان پس از بازدید از تمامی غرفه ها ودستاوردهای شرکت های مستقر در پردیس؛ از روند ساخت تجهیزات دانش بنیان صنعت نفت و انرژی و حضور شرکت های دانش بنیان دیگر در شرکت مشعل پویا، ابراز خرسندی کرد و دستاوردهای این شرکت را تحسین برانگیز عنوان نمود.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری هم در این بازدید گفت: مشعل پویا توانسته است در یکسال فعالیت خود، بخشی تجهیزات مورد نیاز ما در پالایشگاه اصفهان را مهندسی معکوس، بومی سازی و تحریم ها را بی اثر کند و با استقرار شرکت های دانش بنیان در پردیس نصف جهان، توسعه اقتصاد دانش بنیان را عملیاتی کند.
دکتر قدیری با تشکر از کادر متخصص و توانمند مشعل پویا خاطر نشان کرد، هم اکنون پنج شرکت در پردیس فناوری نفت و انرژی برای رفع نیازهای صنعت نفت و انرژی و ارائه خدمات و محصولات به دیگر شرکت های دانش بنیان مستقر شدند.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم این شرکت رابا حمایت های هیئت مدیره محترم به قله های موفقیت در عرصه ملی و بین المللی معرفی کنیم و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان عنوان کنیم.