شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

سودآوری و بومی سازی دانش‌، هدف مشعل‌پویا در سال جدید

DSC00689

بازدید رئیس و معاونان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از پردیس فناوری نفت و انرژی نصف‌جهان

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مشعل پویا در نشست با رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۲ در حال ایجاد زیرساخت های پردیس فناوری نفت و انرژی نصف‌جهان بودیم و در سال ۱۴۰۳ سودآوری و بومی سازی دانش‌ مورد نیاز در صنعت نفت و انرژی را هدف گذاری کرده ایم.

آقای مهندس نادری‌نژاد افزود: سهم شهرک علمی و تحقیقاتی به عنوان سازمان همکار، در شکل‌گیری پردیس بسیار بزرگ است و امیدواریم با ارتباط دوطرفه، بخشی از این دغدغه ها برطرف شود.
عضو هیئت مدیره مشعل‌پویا با اشاره به اینکه نیروهای متخصصی در کارگاه های مشعل‌پویا مشغول بکارهستند، گفت: ما شرکتی فنی و دانش‌ بنیان هستیم و توسعه زیست بوم فناوری در صنعت نفت، انرژی در این شرکت و درایت مدیرعامل هلدینگ، آقای دکتر قدیری؛ اقدامی درخور توجه و قابل ملاحظه است.

رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان هم گفت: شرکت های مستقر در شهرک، می توانند بخشی از نیازهای صنعت نفت را تامین کنند و با استفاده از قوانین جدید و حمایت گونه‌ی ساخت بار اول؛ می‌توان از دیگر نخبگان کشور هم استفاده کرد.

آقای دکتر مصلحی با اشاره به فرایند دشوار شکل گیری شهرک علمی تحقیقاتی خاطر نشان کرد: اعتلای پردیس علم و فناوری نصف جهان نیاز به صبوری و تلاش زیاد دارد و آنچه که امروز از نیروهای نخبه و مدیران جهادی شرکت میبینیم، انشالله این امر محقق می شود.

وی ادامه داد: همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی با شرکت دانش بنیان مشعل پویا باعث رشد و ترقی شهرک، پالایشگاه و شرکت مشعل پویا میشود و برنامه های توسعه ای شرکت جز اهداف و نیازهای اصلی پردیس نصف‌‌جهان است.