شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

مشعل پویا، پربازدیدترین شرکت هلدینگ؛ در نمایشگاه

photo11381382323

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت دانش بنیان مشعل پویا؛ معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید از کانترهای شرکت های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: پربازدیدترین کانتر در بین شرکت های زیر مجموعه از آن مشعل پویا بود.
آقای محمد ده‌بیدیان افزود: همه شرکت های زیر مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان دارای کانتر قوی و پاسخگوی بازدیدکنندگان بودند که، مشعل پویا به دلیل ماهیت کاری که در حوزه ساخت و تولید، ساخت محصولات دانش‌بنیان و نیروگاه خورشیدی دارد، پربازدیدترین کانترها غرفه پالایشگاه بود.
وی با تشکر از هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مشعل‌پویا، آقای مهندس نادری نژاد؛ نقش روابط عمومی شرکت ها را در این نمایشگاه ، پررنگ و پرتلاش توصیف کرد و عملکرد همکاران در واحدهای روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت های زیرمجموعه را مثال زدنی خواند.
۲۸ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار شد که شرکت دانش‌بنیان مشعل‌پویا به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان حضوری فعال، موثر و راهبردی داشت.