شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

تعامل 90 شرکت دانش بنیان با پالایشگاه اصفهان در جشنواره شیخ بهایی

DSC01214

رویداد بررسی نیاز های فن آورانه هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت دانش بنیان مشعل پویا در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت دانش بنیان مشعل پویا، مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت گفت: صبح امروز در حاشیه جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی؛ رویداد بررسی چالش های فن آورانه هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت مشعل پویا با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

مجید اسماعیلیان با بیان این که شرکت مشعل پویا مجری احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان است افزود: این رویداد با هدف شناسایی شرکت های دانش بنیان در حوزه نفت و انرژی و تعامل موثر با رویکرد اقتصادی به منظور رفع چالش های فن آورانه این صنعت برگزار شد.

وی با اشاره به این که واحد پژوهش و فن آوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان از همه پژوهشگران این صنعت استقبال می کند، ادامه داد: در این رویداد بیش از 90 شرکت دانش بنیان حضور داشتند که چالش های شرکت مشعل پویا در زمینه انرژی خورشیدی، ساخت و تولید، برق و ابزار دقیق و فرایند را بررسی و راه کار های خود را ارائه کردند.

اسماعیلیان افزود: متخصصان هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت مشعل پویا پس از ارائه چالش ها با محققان و مدیران شرکت های حاضر به صورت چهره به چهره گفتگو و برای رفع نیاز های صنایع مرتبط تبادل نظر کردند.

لازم به ذکر است شرکت دانش بنیان مشعل پویا زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان است که از یک سال قبل با هدف توسعه اشتغال دانش بنیان پا به عرصه صنعت نفت و انرژی گذاشته است.

هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی 26 و 27 اردیبهشت ماه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد. رویداد ارائه چالش های فن آورانه هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت مشعل پویا و نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان از بخش های این جشنواره بود.