شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

تسریع در اجرای پروژه ها با هم افزایی شرکت های زیرمجموعه

پروژه ساخت انبارها، ساختمان اداری، محوطه سازی و خیابان های شرکت سهروردی صفاهان به مرحله پایانی رسید.
MVI_9639.MP4_20240526_152342.354

به گزارش روابط عمومی و بین الملل؛ رئیس ساختمان و نصب شرکت مشعل پویا گفت: پروژه ساخت انبارها، ساختمان اداری و خیابان های شرکت سهروردی صفاهان که از ابتدای تیر ماه پارسال به صورت EPC به شرکت مشعل پویا واگذار شده بود، به مرحله تکمیلی رسید و تنها منتظر تایید نهایی این شرکت برای اجرای سامانه آتشنشانی و آسفالت ریزی می باشد.
مهندس مرتضی کاظمی با بیان اینکه ساختمان اداری این شرکت آماده بهره برداری می باشد، افزود: انبارهای این شرکت شامل چهار سوله هزار و 200 مترمربعی است که در اطراف آن ساختمان های جانبی و محوطه سازی هم تکمیل شده است.

وی توضیح داد: به همت متخصصان معاونت EPC مشعل پویا؛ توانستیم در مدت چهار ماه، حدود 600 تن سازه فلزی، برای نزدیک به 5 هزار مترمربع سوله انبار؛ را اجرایی کنیم و همزمان با اجرای فونداسیون، نصب سازه فلزی را پیش ببریم.

رئیس ساختمان و نصب شرکت مشعل پویا ادامه داد: خیابان ها و محوطه های این شرکت زیرسازی شده است و از تایید شرکت سهروردی، عملیات آسفالت ریزی اجرایی خواهد شد.
مهندس کاظمی، برگزاری جلسات هفتگی با پیمانکاران و کارفرما و شناسایی موارد بحرانی و رفع آنها را را یکی از علل موفقیت در انجام این پروژه، در حداقل زمان ممکن عنوان کرد و افزود: هم اکنون سوله ها از لحاظ فیزیکی تکمیل و برق رسانی و روشنایی هم عملیاتی شد و اکنون محوطه سازی و نصب قفسه ها در حال انجام است.

شرکت مشعل پویا و شرکت سهروردی صفاهان از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان هستند که در نیمه سال 1401 احداث و برای نیل به اهداف هلدینگ پتروپالایش اصفهان، پا به عرصه صنعت نفت و انرژی گذاشته اند.