شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

مدیران پروژه شرکت های بین المللی؛ در صف بازدید از مشعل‌پویا

DJI_0154.MP4_20240527_092148.252

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت؛ مدیر روابط عمومی مشعل پویا گفت: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه با حضور متخصصانی از شرکت های مطرح و بین المللی کشور برگزار شد؛ که مدیران پروژه این شرکت ها، ضمن ابراز شگفتی از سرعت اجرای پروژه ها؛ برای بازدید از دستاوردهای این شرکت درخواست بازدید و انتقال تجربیات دادند.

آقای مجید اسماعیلیان با بیان اینکه مدعوین این کنفرانس تخصصی، در زمینه مدیریت پروژه به بیان تجارب و دستاوردهای خود پرداختند، افزود: با تلاش مشاور پروژه های EPC شرکت، آقای مهندس طیبی و مدیربرنامه ریزی و استراتژی شرکت، آقای مهندس هادی؛ حضور نماینده مشعل پویا در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه محقق شد.

وی ادامه داد:مهندس حامد ذوالفقاری کارشناس ارشد مدیریت پروژه به نمایندگی از شرکت دانش بنیان مشعل پویا به ارائه سخنرانی در زمینه مدیریت یکپارچه سیستم ها پرداخت و پس از توضیح ماهیت تاسیس شرکت مشعل پویا؛ پروژهای متعدد اجرایی در شرکت و ارائه سیستم فرایندی جدید را برای مخاطبان تبیین کرد.

کارشناس ارشد مدیریت پروژه شرکت مشعل پویا هم در این کنفرانس؛ برطرف شدن چالش های فرایندی، تشکیل کلاس های آموزشی برای شرکت های پیمانکار، همزمان با استقرار سیستم فرایندی جدید و همچنین گزارش بازخوردهای منظم و پی در پی به آنها در حین انجام پروژه را برخی از عوامل موفقیت و سرعت اجرایی مشعل پویا عنوان کرد که شگفتی و درخواست مدیران پروژه برای بازدید از این شرکت را به همراه داشت.

هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه ۶ و ۷ خرداد در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد که نمایندگان شرکت های مطرح بین المللی ایران در آن حضور داشتند.