شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

روایت اورهال 2

خودکفایی؛ راهبردی در تعمیرات اساسی پالایشگاه

تعمیرات اساسی پالایشگاه اصفهان، همچون گذشته، با راهبرد خودکفایی، عملیاتی می شود.
MVI_0325.MOV_20231109_170051

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت دانش بنیان مشعل پویا؛ رئیس کارگاه خودکفایی شرکت گفت: در چند روز ابتدایی این دوره از عملیات تعمیرات اساسی، که با کمک مدیریت نگهداری و تعمیرات هلدینگ پترو پالایش اصفهان و با راهبرد خودکفایی، درحال انجام است؛ حدود 40 درخواست کار به کارگاه خودکفایی رسید.
مهندس محمد خجندی با بیان اینکه این کارگاه بارویکرد ساخت داخل و استفاده از توانمندی متخصصان شرکت، به درخواست ها پاسخ می دهد؛ ادامه داد: مصمم هستیم با مهندسی معکوس قطعات و یا طراحی و ساخت مجدد؛ به گونه ای برنامه ریزی کنیم که تا حد ممکن؛ هیچ وابستگی به قطعات خارجی نداشته باشیم.
مهندس خجندی ادامه داد: تسریع در عملیات انتقال قطعات؛ بررسی و نیاز سنجی دقیق و مهندسی شده؛ ارجاع به منابع از پیش تعیین شده برای ساخت و یا تعمیر و درپایان اجرای موفق دستورکار؛ از مهمترین ویژگی های کارگاه خودکفایی در پاسخ به نیازهای اعلام شده از طرف پالایشگاه است.
رِئیس کارگاه خودکفایی مشعل پویا با اشاره به اینکه در این کارگاه پنج نفر از متخصصان شرکت مشغول بکارند؛ گفت: امیدواریم با توانمندی همه متخصصان مدیریت تعمیرات پالایشگاه و معاونت تعمیرات مشعل پویا؛ این پروژه با موفقیت کامل به پایان رسد.