شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

بازدید مدیرکل حفاظت محیط‌زیست از شرکت مشعل پویا؛

حفظ محیط زیست، اولویت پروژه های مشعل‌پویا

دکتر لاهیجان‌زاده بر لزوم رعایت استاندارهای محیط زیستی، در تامین تجهیزات پالایشگاه اصفهان، در مشعل‌پویا تاکید کرد‌.
۲۰۲۴۰۶۱۰_۱۵۰۹۲۸

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت دانش‌بنیان مشعل‌پویا، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان و فرماندار شاهین‌شهرومیمه به همراه مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، از پروژه های شرکت دانش‌بنیان مشعل‌پویا بازدید کردند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان به همراه برخی از کارشناسان و معاونان خود، با حضور در شرکت دانش بنیان مشعل پویا؛ از روند پروژه احداث نیروگاه هزارمگاواتی خورشیدی، کارگاه های تعمیراتی و پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان؛ بازدید کرد.
دکتر احمدرضا لاهیجان زاده در بازدید از واحد تحقیق و توسعه دانش بنیان؛ واحدهای پشتیبانی پروژه نیروگاه خورشیدی؛ ضمن صحه گذاری بر نبود هیچگونه خط تولید در این شرکت، خطاب به مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر قدیری؛ گفت: ما ، مانع اجرای پروژه های تحقیقاتی و مهندسی معکوس به منظور رفع نیازهای پالایشگاه اصفهان، با رعایت استانداردهای محیط زیستی نیستیم.

دکتر محسن قدیری هم با ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای دانش‌بنیان مشعل پویا و بکارگیری نخبگان ایرانی در پروژه های این شرکت، گفت: پروژه نیروگاه خورشیدی، یک‌پروژه محیط زیستی است که همه مردم در سراسر ایران، از آن منتفع می شوند.

مهندس‌کاظمی‌طبا فرماندار شاهین شهرومیمه هم در جریان آخرین دستاوردهای پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان و پروژه احداث بزرگترین نیروگاه خورشیدی ایران با ظرفیت هزار مگاوات قرار گرفت و گفت باید به حوزه های آموزش و پرورش و محیط زیست با الویت نسبت به دیگر مسائل نگاه کرد.