شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

روایت اورهال 13

تسهیل و کنترل تردد حدود سه هزار تجهیز

مدیریت حراست پالایشگاه، با همکاری حراست شرکت مشعل پویا، نقش بسزایی تسهیل و کنترل تردد تجهیزات پروژه تعمیرات اساسی پالایشگاه داشت.
DSC07606

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت مشعل پویا، مسئول حفاظت فیزیکی حراست پالایشگاه اصفهان گفت: در فرایند تعمیرات اساسی واحد ایزوماکس پالایشگاه؛ حراست شرکت پالایش نفت اصفهان با همکاری حراست شرکت مشعل‌پویا در چند حوزه متفاوت ایفای نقش داشت که با رویکرد سرعت بخشی به پروژه، اجرایی شد.

آقای بهرام کریمی با بیان اینکه در این پروژه برای حدود دو هزار و ۷۳۴ تجهیز مجوز خروج و ورود صادر شد؛ افزود:در فرآیند انتقال این تجهیزات؛ تیم حفاظت کننده به منظور تعمیرو بازسازی قطعات در شرکت مشعل‌پویا حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه واحد صدور کارت هم برای هزار و ۱۶۳ نفر متقاضی تشکیل پرونده معرفی نامه صادر شد؛ ادامه داد: در نهایت برای هزار و ۹۳ نفر کارت تردد صادر و به همین تعداد جهت استفاده از خدمات رستوران کارت PVC صادر شد.

مسئول حفاظت فیزیکی شرکت پالایش نفت اصفهان افزود: همچنین با ایجاد درب کنترل مجزا و استفاده از دستگاه ثبت چهره، تلاش کردیم تا کنترل ورود و خروج و ثبت ساعت تردد کارکنان تعمیرات اساسی را تسریع کنیم.