شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

مشعل پویا در میان پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران

پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان؛ وابسته به شرکت مشعل پویا در انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران عضو شد.
IMG_20240724_095044_635

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت دانش‌بنیان مشعل‌پویا؛ مدیرعامل این شرکت گفت: در راستای نقش آفرینی هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت دانش‌بنیان مشعل‌پویا در پیشرفت، نوآوری و فناوری در ایران؛ پردیس فناوری نفت و انرژی نصف‌جهان، مفتخر به عنوان عضو حقوقی پیوسته انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران شد.

مهندس مجید نادری‌نژاد افزود: پردیس نصف‌جهان؛ اولین مجموعه تخصصی کشور در حوزه نفت و انرژی است که با هدف حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان و با توجه به اقدامات شاخص صورت گرفته؛ این عنوان را کسب نمود.

عضو هیات مدیره شرکت مشعل‌پویا گفت: بر اساس مدیریت تحولگرای مدیرعامل هلدینگ، آقای دکتر قدیری و نظر مساعد اعضای هیات مدیره های پالایشگاه و مشعل‌پویا، از تابستان سال گذشته، پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان زیر نظر مشعل‌پویا تاسیس شد.

مهندس نادری نژاد افزود: باتوجه به هدف گذاری‌ها قرار است تا سال ۱۴۰۵؛ یکصد شرکت دانش بنیان با هدف حمایت از نخبگان ایرانی و تکمیل زنجیره ارزش صنعت نفت و انرژی در این پردیس مستقر شوند.