شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

روایت اورهال 15

کارگاه تعمیرات ماشین آلات و ابزار؛ پشتیبان کارگاه های مشعل پویا

کارگاه تعمیرات ماشین آلات و ابزار و بالابرها؛ پشتیبان دیگر کارگاه ها و واحدها در تعمیرات اساسی پالایشگاه بود.
photo_2024-07-29_17-16-14

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت دانش بنیان مشعل پویا؛ مسئول کارگاه تعمیرات ماشین آلات، ابزار و بالابرهای شرکت گفت: این کارگاه زیرمجموعه کارگاه مکانیک است که در پروژه تعمیرات اساسی پالایشگاه؛ 120 درخواست کار را در کوتاه ترین زمان ممکن؛ با موفقیت اجرایی کرد.

مهندس شاهی افزود: بازدید و تعمیر روزانه ماشین افزارهای کارگاه در دو شیفت کاری؛ بطوریکه خللی در انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه پیش نیاید؛ هم گویای همت و توان بالای گروه تعمیرات ماشین آلات،ابزار و بالابرها می باشد.

وی با بیان اینکه قبل از شروع پروژه با استقرار نیروهای متخصص؛ بازدید و پایش تجهیزات صورت گرفت؛ توضیح داد: آماده سازی آسانسور و بالابرهای واحدهایی که مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت و دیگر تجهیزات و ابزارهای هیدرولیکی و نیوماتیکی مورد استفاده واحدها؛ از مهمترین اقدامات این کارگاه بود.

مسئول کارگاه تعمیرات ماشین آلات، ابزار و بالابرها ادامه داد: به عنوان مثال دستگاه های بولتنشنر (Bolt Tensioner)، هیدرولیک ترک رنچ(Hydraulic Torque Wrench)؛ در صورت نیاز به رفع عیب به صورت لحظه ایی و درکمترین زمان ممکن تعمیر می شد و بازدید پیوسته و رفع اشکال موردی از دستگاه های فلنج فیسر و آماده به کار بودن آنها در طول زمان تعمیرات اساسی، از دیگر کارهای مهم این کارگاه بود.

مهندس شاهی؛ آماده سازی ماشین افزارهای کارگاه قبل از شروع تعمیرات اساسی و راه اندازی دستگاه های (Critical) مثل بورینگ‌،کاروسل و فرزهای کارگاه تعمیرات مشعل پویا را از دیگر درخواست های کارگاه تعمیرات ابزار عنوان کرد که نقش پشتیبانی برای دیگرکارگاه ها داشت.