شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

تجلیل از مشعل پویا در دومین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان

نادری نژاد در کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان: پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان، تحقق ارتباط صنعت و دانشگاه از سمت صنعت است و شرکت های دانش بنیان می توانند از این فرصت برای تحقق اقتصاد دانش بنیان بهره مند شوند.
C5449.MP4_20240814_170955.896

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت دانش بنیان مشعل پویا، دومین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کار آفرینی با حضور مدیران و مسئولان از نهادها و دستگاه های مختلف، وزارتخانه‌ها، مجلس شورای اسلامی، شرکت های دانش بنیان، فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
مهندس نادری نژاد مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان شرکت مشعل‌پویا که یکی از سخنرانان این همایش ملی بود در این کنگره با معرفی حوزه های دانش‌بنیان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان؛ احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان را راهبردی برای توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان در صنعت نفت و انرژی عنوان کرد.
وی افزود: ما قصد داریم درب را از سمت صنعت به سوی دانشگاه و شرکت های دانش بنیان باز کنیم و به آنها هویت می دهیم تا این شرکت ها ضمن فعالیت در شهرک های صنعتی، حلقه فکری خود را در پردیس نصف جهان شکل بدهند و بتوانند محصولات خود را استاندارد سازی و به تولید برسانند.
در ادامه از مدیرعامل شرکت مشعل پویا به عنوان شرکت دانش بنیان ممتاز تجلیل شد