شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

حمایت همه جانبه عضو هیئت رییسه مجلس از مشعل پویا

نماینده مردم برخوار شاهین شهر و میمه در بازدید از شرکت مشعل پویا گفت: تلاش میکنیم تا تمام مدیران و مسئولان استانی برای تحقق اهداف این شرکت هماهنگ شوند و موانع را بر طرف نمایند.
1

نماینده محترم مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین شهر و میمه: برنامه‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت زیر مجموعه دانش بنیان آن؛ مشعل پویا؛ آرزوی چندین ساله ما را در علم و صنعت محقق می کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی دیروز در بازدید از شرکت مشعل پویا، با بیان اینکه از این شرکت و اهداف آن همه جانبه حمایت خواهیم کرد، افزود: تلاش می‌کنیم تا تمام مدیران و مسئولان استانی برای تحقق اهداف این شرکت هماهنگ شوند و موانع بر سر راه آن را برطرف کنند.
وی ادامه داد مدیران و مسوولان ملی هم با بازدید و آشنایی با دستاوردهای چندماهه این شرکت، حمایت خود را از این نخبگان علمی دریغ نکنند.

مهندس حاجی دلیگانی در بازدید از زمین چهل هکتاری، پردیس فن آوری نفت و انرژی نصف جهان هم گفت: با استقرار شرکت های دانش بنیان در این پردیس و جذب نخبگان، شاهد اتفاقات علمی و صنعتی بزرگ در استان خواهیم بود.
عضو هییت رییسه مجلس در مورد احداث نیروگاه هزارمگاواتی هلدینگ پتروپالایش اصفهان بدست متخصصان مشعل پویا پیشنهاداتی ارائه و آن را یه طرح ملی و توسعه عنوان و حمایت خود را اعلام کرد.

مهندس ابدال مدیر حراست هلدینگ پتروپالایش اصفهان هم با اشاره به دستاوردهای شرکت در چندماه فعالیت خود، گفت این نتایج حاصل دوری از شعار دهی و تفکر عملیاتی است که همه آن ها قابل نمایش و ارائه در سطح ملی می باشد.

مدیرعامل شرکت مهندس نادری نژاد هم با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه گفت، با استقرار این پردیس، اصفهان دارای یک هلدینگ صنعتی در حوزه نفت و انرژی خواهد بود.