شــرکت مشعـل پویا اسپـادانا | اخبــــــار

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مشعل پویا

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پویا برای سال مالی منتهی به اسفند 1402 برگزار شد.
1000151085

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت دانش بنیان مشعل پویا؛ آقای ارجمند؛ رئیس مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مشعل پویا با اعلام رضایت از برگزاری مناسب و درخور مجمع شرکت مشعل پویا، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و رهنمودهای مدیرعامل هلدینگ؛ اعضای هیئت مدیره هلدینگ و شرکت مشعل پویا و تلاش مدیرعامل و کارکنان متخصص؛ این شرکت افق روشنی را در آینده خود ترسیم کرده است.

معاون امور مالی و تامین منابع شرکت هم گفت: باحضور جناب آقای ارجمند؛ اقای مهندس صرامی و آقای مهندس شهسواری؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پویا برای سال مالی منتهی به اسفند 1402 در شرکت دانش بنیان مشعل پویا برگزار شد.

آقای محسن اعرابی با بیان اینکه باتلاش کارکنان این معاونت؛ گزارش های مالی تهیه و به حسابرس تقدیم و ایرادات مرتفع شد؛ ادامه داد: در این جلسه رییس هیئت مدیره ؛ جناب اقای ارجمند به عنوان رییس مجمع و آقایان مهندس شهسواری و صرامی به عنوان ناظران مجمع و اقای امان الهی به عنوان نماینده حسابرس مستقل در این جلسه مجمع داشتند.
معاون امور مالی شرکت افزود: همچنین اقایان مهندس محمدی و ساسسانفر، اعضای هیئت مدیره شرکت و معاونان و مدیران شرکت نیز حضور داشتند.

اقای اعرابی ادامه داد: با توجه به نکاتی که رییس محترم مجمع و حسابرس مستقل و ناظران جلسه عنوان کردند؛ امیدواریم سال مالی منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۳ را با رویکردهای مناسب مدیرعامل محترم ، اقای نادری نژاد؛ با موفقیت و درخشش بیشتر به پایان برسانیم و رضایت سهامدار را به طور کامل کسب و به سود آوری دست یابیم.